2017. április 14., péntek

Keen amatéri nebude strácať energiu na športovcov, ktorí DOPE

Rovnako ako Drew, 23, povedal o svojej vysokoškolské päťboja ​​kariéry: "Bol som v tom pre poctivosť vidieť, ako ďaleko som mohol tlačiť, že nevidí, ako ďaleko chemický mi mohol tlačiť." Jeho priateľka, Saskia, aj 23, bol tiež päťbojár na vysokej škole, a hovorí, že potenciál pre doping v tomto prostredí je veľmi obmedzený. Svet parkúrového jazdenia a kord, oplotenie je veľmi výklenok. "Všetci vieme, že sa navzájom. Ak sa niekto zrazu začal robiť oveľa lepšie, mali by sme si všimnúť. "Facebook Twitter Pinterest Členovia Full-Range Tri z odborného triatlonistov na nadšeného fanúšika.Fotografia: Graham Turner pre strážcu Tento týždeň odhalenie o dopingu v atletike počas olympijských hier v Londýne nebolo príliš veľké prekvapenie. Zatiaľ čo úrady huff a búriť s pobúrením - ruský športový minister, Vitaly Mutko, vystupoval bojov, obviňovať britský systém dopingovej kontroly - nikto iný obočie v Barnes športový klub presne zmizol do vlasov. Deepa, 40 rokov, povedal: "Neuvedomil som si, že je to tak štátne sponzorované [Rusko je obvinené zo sabotáže Londýnskych hier], ale predpokladám, že moja perspektíva je iná. Ja som lekár.Myslím, že doping bude vždy okolo a testy sa dostať zložitejšie. "Museli vstávať v noci na výkon, pretože si vzal toľko liekov, že ich krv sa stali príliš denseNick, 29, na drog za použitia rakúskych lyžiari

Každý, kto sa zmieni Lance Armstrong, ktorý sa stal plagát chlapec na nevyhnutnosti podvádzanie, tvár lži odmaskovať.Ale problém je hlbší a staršie dokonca ako Lance: Nick, 29, ktorý bol kedysi profesionálny lyžiar, si pam� �tá niektoré rakúske profesionálnych lyžiarov: "Museli vstávať v noci na výkon, pretože si vzal toľko liekov, že ich krv sa stal príliš hustá "

Vzhľadom k tomu, môžete zovšeobecniť pozíciu v celej skupine, nikto je veľmi kritický, stále menej prekvapený. len pár ľudí, ktorí by sa ani opísať sami, ako sklamaný, aj keď tie, ktoré sú naozaj cítiť hlboko. Walter, 53, spomína: "Už som bol po cyklistike po mnoho rokov.Keď odhalenie vyšlo asi Lance Armstrong, bol som tak vypitvaný "Ben, 42, hovorí mierne:". Jediná vec, ktorú cítim sa športovci, ktorí neboli doping a stratili sa na svoje nádeje a sny, pretože niekto iný má. Robíte pocit krivdy, že. Ale tam zastaví. Mám iné veci na zamyslenie. "Facebook Twitter Pinterest Pozícia Zdalo sa, že nikto nebol obzvlášť kritický alebo prekvapený o dopingových zjavení.Fotografie: Graham Turner pre Guardian

Napriek tomu je neutíchajúci pocit, že profesionálne i amatérske atletiky ste sa rozišli: že tam je tak málo spoločného medzi športovcov či športovkyne, ktorí to robí pre peniaze, a ten, kto to robí z lásky, ktoré môžu byť tiež zapojení do úplne odlišné prenasledovania. Ryan, 37, hovorí o dopingu: "Je to o ľuďoch, ktorí chcú dokázať veci niekoho iného, ​​než na seba." Olympijské hry, drogy a návrat ku koreňom trávy | Listy Ďalšie

Doping neexistuje v amatérskej a hobby športu, hoci. Nick pripomína EPO škandál v talianskom amatérskeho cyklistického okruhu: "Nezaujíma o pristihnutí, pretože vedia, že nebude skúšať.Som si istý, nikdy som to videl, ale nemám 100% istotu, že. "Motiváciu ľudí, ktorí nie sú v nej o peniaze, ale drogy tak ako tak, je nejasný. Walter poukazuje na to: "S množstvom drogy zvyšujúce výkonnosť, je to minute účinky. To by mohlo niečo zmeniť na akejkoľvek úrovni, ale budete musieť byť dosť hlúpy, aby to pre ego sám. "Nell , 36, je bezradný dokonca aj športovci, ktorí DOPE s viacerými v stávke. "Tieto nežiaduce účinky môžu byť len hrozný. Myslím, že je to naozaj hlúpe. "

Michelle, 35, ktorý sa používa na spustenie maratóny a vzal triatlon, keď bežal sám dostal nuda.Štíhla a napäté ako každý profesionál, pozrela sa na konci hodiny, ako by mohla cyklus ďalších 100 míľ bez povšimnutia. "Nechcel by som niečo vyhrať, ak to bola moja tvrdá práca, ktorá ju získala," hovorí a zjednotenie rys miestnosti zapadlo: každý má záujem o dopingu medzi profesionálnych športovcov, ale nikto je predovšetkým vykonávaná. Oni zhromaždiť žiadne pobúrenie, pretože sú jednoducho nie je naklonená strácať svoju vášeň k cudzím ľuďom, keď ju potrebujú pre ich ďalší osobný rekord. Pre niekdajší medailisti a hrdinovia spadol z milosti, budú ušetrí viac ako rozpaky. "Nechápem, prečo by ste chceli vyhrať nelegálne. K dispozícii je v ňom žiadnu hrdosť. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése